tisdag 5 september 2017

Utdelningar och inlägg i augusti

Jag tänkte bara blicka tillbaka på augusti och gå igenom vad jag skrivit om och vad jag fått för utdelningar. När det gäller utdelningarna så slog jag ett utdelningsmål att komma över 2000kr i utdelningar i augusti. Några av månadens inlägg hittar ni här under:

  • Leva på lite pengar - Hur ska man hitta balansen i sin väg mot ekonomisk frihet? Bra kommentarer!
  • Vem är jag? fråga på! - Jag har svarat på en del frågor från läsare och tar gärna fler. Tack för de frågor jag fått, alltid kul med respons och höra vad ni läsare är intresserade av.
  • Billigare elräkning - Hur man enkelt och snabbt sänker sin elräkning, flera verkar göra på samma sätt.


Utdelningarna för månaden vad 2381kr. Jag är riktigt nöjd med det och imorgon ska jag presentera om jag klarar sluta-jobba-planen eller inte.




Hur mycket utdelningar fick ni i augusti?

2 kommentarer:

  1. 2411 riksdaler, bra genomsnitt för min del.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snyggt! Bra utdelning för att vara augusti!

      Med vänlig hälsning / frihetsmaskinen

      Radera