torsdag 16 maj 2019

Pengar från cashback

Jag kom på att jag glömt att skriva om mitt senaste uttag jag gjort av pengarna jag fått från cashback. Eftersom jag vill dokumentera och följa upp alla de här projekten på bloggen så kände jag att jag skriver ett inlägg om det nu i efterhand. Den 26:e april plockade jag ut 350kr från Refunder.




Pengar från cashback


Min senaste utbetalning från cashbacken var som sagt på 350kr och hittills i år har det sett ut så här:

  •  26:e april plockade jag ut 350kr i cashback från Refunder

Totalt: 1550kr / 387kr i månaden i snitt



Hur får man pengar från cashback?


Jag använder mig främst av Refunder för cashback och där finns det två sätt att få pengar:

  •  1. Handla genom Refunder och få bonus på dina köp - Genom att använda Refunder när man gör sina köp så får man tillbaka bonus.
  •  2. Värva kompisar eller andra - Genom att använda din värvningslänk så får du och den du värvar 50kr var i bonus. När man uppnått 100kr i samlad bonus kan man föra över det till sitt bankkonto.

Pengarna betalas ut när man uppnått 100kr och görs via Trustly så de överförs i princip i samma sekund som du väljer att få pengarna utbetalda.


Om du vill få en startbonus på 50kr så kan du använda länken nedanför, det är gratis och enkelt. 



Varför använda cashback?


Egentligen så är ju inköp absolut inget bra sätt att spara eller tjäna pengar på men om man ändå har tänkt att köpa saker så är det ju grymt om man kan få ytterligare bonus på det. Själv använde jag en annan värvningslänk eftersom jag fick 50kr i bonus och inte hade något att förlora på det. Jag har sen märkt att det faktiskt finns ganska många butiker som jag redan handlade från anslutna till Refunder.



I de flesta fall försöker jag hitta det jag köper på rea men jag köper även mycket saker till ordinarie pris. Det viktigaste för mig är att jag får det jag vill ha, inte alltid det billigaste. Kan man spara några procent på ett lite större inköp så blir det några kronor.

Det lättaste sättet är ju om någon använder din inbjudningslänk eftersom du då direkt får 50kr. Det kräver egentligen inget jobb och personen som använder den tjänar ju också själv på det. Jag gillar Refunder och kommer att fortsätta att använda det. I dagsläget har vi två stycken Refunder-konton (tillsammans) och gör inköpen på det andra kontot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar