onsdag 29 november 2017

Uppföljning på Black Friday och vem som gissade rätt!

Här kommer uppföljningen på mitt inlägg om Black Friday och svaret på vem som gissade rätt eller närmast på min fråga om vad jag köpte på Black Friday rean. Svaret och vilka som var närmast får ni nedan.



Som ett medvetet val avslöjade bilden lite av vad det kunde vara jag köpte på rean. Jag köpte alltså vandringsskor, vandringsbyxor, en regn/skaljacka , mössa och en funktions t-shirt. Jag måste säga att det var riktigt bra gissningar medan det bara var en person som prickade helt rätt, denna person var:

Aktieoutsidern - Grattis Aktieoutsidern och grymt bra gissat, inga kängor men i princip samma sak! Aktieoutsidern driver en bra blogg som handlar om privatekonomi och målet att skapa en ekonomisk trygghet och gott liv genom passiva inkomster från fonder och aktier. Bloggen hittar ni här, så in och kika på den nu!

Trots att bara Aktieoutsidern prickade rätt måste jag ändå nämna en person till som var riktigt nära med sin gissning och förtjänar ett omnämnande:

Egon Investor - Egon Investor gissade på mat och förbrukningsvaror för vandring, närmre än så är nog svårt att komma. Egon driver en riktigt bra ekonomiblogg där man bland annat kan följa hedgeprojektet och målet mot ett riktigt stort aktiekapital på 10-15 miljoner som räcker till att säga tack och hej till arbetet. In och läs bloggen här!


Jag måste säga att alla gissningar var väldigt bra., även kul att höra vad ni köpte. Själv har jag märkt att rean fortsatt med Cyber Monday, men det ligger fortfarande bra rea på de flesta nätbutiker.

Har ni handlat något denna veckan?


Läs även:

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Det blev en liten dyrare förstärkare, men ångrar mig inte. Hoppas att allt är bra med dig, lycka till med sparandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej VÄL,

      Härligt, då var det ett bra köp! :) Yes det är bra, hoppas detsamma med dig! :)

      Med vänlig hälsning / Frihetsmaskinen

      Radera
  3. Tack för omnämnandet Frihetsmaskinen! :-) Hehe, kul att jag gissade rätt. Hoppas du får mycket glädje av dina inköp, skulle vara kul att också gå ut i skog och mark och röra på sig lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Aktieoutsidern,

      Du förtjänade det, bra gissat! :) Ja det var lite därför jag köpte grejer, vill komma ut mer på vardagar och helger än vad jag gör.

      Med vänlig hälsning / Frihetsmaskinen

      Radera
  4. Hej
    Såg detta på fb att man kunde söka. Är det verkligen ingen bluff detta? Behöver själv ett lån.

    SvaraRadera