torsdag 9 november 2017

Kommande intervjuer med intressanta personer

Jag har länge haft en plan att jag skulle vilja göra intervjuer med intressanta personer och publicera här på bloggen. Med intressanta personer menar jag i mina ögon personer som tagit steget utanför boxen, personer som gjort något som går en bit utanför vanligheterna. Det kan vara att ha slutat sitt 9-5 jobb, tagit sitt pick och pack och flyttat till en ny stad, flyttat utomlands, eller något annat som vi vanliga dödliga inte brukar göra.




Jag har en intervju på gång och jag tror att det kommer bli riktigt intressant. Jag vet att jag kommer att tycka det och hoppas att ni läsare också kommer att göra det. Målet är att få en inblick i vad det är som gör att vissa vågar ta steget, varför vissa vågar göra saker som är annorlunda, sådant som inte vi vågar göra. Förhoppningen är att det ska kunna öppna framförallt mina egna ögon, men även andras hur vi också kan ta oss utanför våran komfortzon. Hur vi faktiskt ska våga att följa vårat hjärta, vilket ofta är svårt.

Jag tar gärna emot tips på bloggare eller andra personer som kan passa in på det jag har beskrivit. Kanske är du själv en person som gjort en större förändring i ditt liv? Har ni tips på bloggar inom ämnet så länka gärna i kommentarsfältet eller skicka ett mail. Har ni tips på ämnen så skriv gärna allt ni kommer på.

Vad skulle ni vilja läsa för typ av intervjuer?





Läs relaterade inlägg:
Jag vill flytta närmare naturen
Säga upp sig från jobbet
Jobba mindre - Lev mer!
Flytta till fjällen?
Jobba deltid - Så här gör du!

2 kommentarer: